Naam:
mercyships.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Hoi! Wij zijn Janneke en Riechelle. Twee tandartsassistentes die werkzaam zijn in Putten. Vijf dagen per week, doen we vol enthousiasme ons werk. Maar, graag willen wij ook iets betekenen voor mensen die zich geen tandheelkundige zorg kunnen veroorloven. Daarom hebben wij ons aangemeld bij Mercy Ships en gaan wij 16 september op weg naar Guinee.

Over onze reis

Op 16 september is het dan zover. We gaan naar Guinee!! We zijn definitief aangenomen en al druk bezig met alle voorbereidingen.

Samen met een tandheelkundig team, die ook uit allemaal verschillende landen komen, zullen we samen een heel hoop mensen een stralende lach gaan bezorgen.

Onze reis zal in totaal 2 weken duren, dus 29 september vertrekken we weer terug naar Nederland.

De komende tijd zullen wij een blog bij gaan houden over onze vrijwilligersreis. Blijf via deze pagina op de hoogte van al onze voorbereidingen en uiteindelijk de reis zelf.

Wilt u onze reis ook steunen door middel van een donatie? dat kan op IBAN: NL79RABO0377858544 | t.n.v. R. Brouwer |  o.v.v. Mercy Ships

Bezochte landen

Wij hebben 1 land (1%) bezocht: